LOS SANTOS COUNTY SHERIFF'S DEPARTMENT
NYILVÁNOS PANASZFELVÉTELI ÉS DICSÉRETI ELJÁRÁS
NYILVÁNOS PANASZFELVÉTELI ÉS DICSÉRETI ELJÁRÁS
A panasz/ dicséret benyújtásának folyamatáról
A panasztételt és/ vagy dicséretet akár személyesen is megteheti a Davis Station-ön, vagy telefonos híváson/ elektronikus formalevelen keresztül benyújthatja azt. Amennyiben elektronikus levelezési típust választja, úgy a lentebb mellékelt eljárási prodecúra alapján nyújtsa be panaszát és/vagy ajánlását. Ha személyes ügyintézést választja, úgy keresse fel a Davis Station műszakvezetőjét (Watch Commander), vagy egy illetékes személyt. A Hivatal állomásvezetője meg fogja hallgatni ügyét, és dokumentálja (Service Comment Report) azt/ továbbítja az illetékesen eljáró Hivatalnak. A panaszfelvétel módjával kapcsolatos további információkért hívja a 1-800-TALK telefonszámot.
A panasz és/ vagy dicséret benyújtását követően
A Sheriff's Department kivizsgálja az Ön ügyét, és felveszi a kapcsolatot az érintett munkavállalókkal. Kérjük, adja meg mindazon személyek listáját, akik az Ön belátása alapján megfelelő információkat tudnak számunkra szolgáltatni az ügyével kapcsolatosan, hogy feltudjuk venni velük a kapcsolatot. A panaszok, vagy ajánlások áttekintésének, vagy vizsgálatának befejezéséhez szükséges időintervallum megannyi tényezőtől függ, és nyolc munkanaptól, akár hónapokig is elnyúlhat.
Az ügyével kapcsolatban bármikor érdeklődhet a Sheriff's Department-nél. Amennyiben a vizsgálat lezajlott, úgy elektronikus levelezési formában felkeressük az ügy kimenetelével. Előfordulhat, hogy a Hivatal megalapozottnak véli az Ön ügyét és megteszi a kellő lépéseket az érintett munkavállalóval szemben.
Másrészt előfordulhat, hogy a Hivatal nem talál elegendő információt alkalmazottunk kötelességszegésének alátámasztására. A vizsgálat eredményéről minden esetben írásos formában értesítjük.
Panaszok és dicséretek információs portálja (PSD-IAB-100)
Ezen portál végigvezeti Önt a munkavállalóinkat érintő panaszok és/ vagy ajánlások benyújtásához szükséges kérdéseken. Internetes panaszát, vagy ajánlását benyújthatja a lentebb mellékelt digitális űrlap kitöltésével a Panasz- és ajánlási portálon keresztül.
(( Fontos információként szolgáljon, hogy az Internal Affairs Bureau csak az InGame előforduló incidenseket vizsgálja ki és kezeli azokat. Ha a panaszod valamely frakció tagjának Out of Character jellemével kapcsolatos problémára vonatkozik, úgy kérünk Téged, hogy az üzenetedet a(z) LSSD: Executive Staff-nak címezd! ))
A panasz és/ vagy dicséret benyújtásával járó esetleges jogi utóhatásokról
A panasz, vagy dicséret benyújtása során a(z) Internal Affairs Bureau illetékes munkavállalói által beidézésre kerülhet szóbeli egyeztetésre, valamint bírósági tárgyalásra is egyaránt, amennyiben szükségessé válik a személyes tanúskodása.
Panaszbenyújtási űrlap
Tárgy: ALKALMAZOTTI PANASZ - MUNKAVÁLLALÓ NEVE (amennyiben ismert)
(( Címzés: IAB postafiók ))
Los Santos County Sheriff's Department
Professional Standards Division
Internal Affairs Bureau
A panasztételt és/ vagy dicséretet akár személyesen is megteheti a Davis Station-ön, vagy telefonos híváson/ elektronikus formalevelen keresztül benyújthatja azt. Amennyiben elektronikus levelezési típust választja, úgy a lentebb mellékelt eljárási prodecúra alapján nyújtsa be panaszát és/vagy ajánlását. Ha személyes ügyintézést választja, úgy keresse fel a Davis Station műszakvezetőjét (Watch Commander), vagy egy illetékes személyt. A Hivatal állomásvezetője meg fogja hallgatni ügyét, és dokumentálja (Service Comment Report) azt/ továbbítja az illetékesen eljáró Hivatalnak. A panaszfelvétel módjával kapcsolatos további információkért hívja a 1-800-TALK telefonszámot.
A panasz és/ vagy dicséret benyújtását követően
A Sheriff's Department kivizsgálja az Ön ügyét, és felveszi a kapcsolatot az érintett munkavállalókkal. Kérjük, adja meg mindazon személyek listáját, akik az Ön belátása alapján megfelelő információkat tudnak számunkra szolgáltatni az ügyével kapcsolatosan, hogy feltudjuk venni velük a kapcsolatot. A panaszok, vagy ajánlások áttekintésének, vagy vizsgálatának befejezéséhez szükséges időintervallum megannyi tényezőtől függ, és nyolc munkanaptól, akár hónapokig is elnyúlhat.
Az ügyével kapcsolatban bármikor érdeklődhet a Sheriff's Department-nél. Amennyiben a vizsgálat lezajlott, úgy elektronikus levelezési formában felkeressük az ügy kimenetelével. Előfordulhat, hogy a Hivatal megalapozottnak véli az Ön ügyét és megteszi a kellő lépéseket az érintett munkavállalóval szemben.
Másrészt előfordulhat, hogy a Hivatal nem talál elegendő információt alkalmazottunk kötelességszegésének alátámasztására. A vizsgálat eredményéről minden esetben írásos formában értesítjük.
Panaszok és dicséretek információs portálja (PSD-IAB-100)
Ezen portál végigvezeti Önt a munkavállalóinkat érintő panaszok és/ vagy ajánlások benyújtásához szükséges kérdéseken. Internetes panaszát, vagy ajánlását benyújthatja a lentebb mellékelt digitális űrlap kitöltésével a Panasz- és ajánlási portálon keresztül.
(( Fontos információként szolgáljon, hogy az Internal Affairs Bureau csak az InGame előforduló incidenseket vizsgálja ki és kezeli azokat. Ha a panaszod valamely frakció tagjának Out of Character jellemével kapcsolatos problémára vonatkozik, úgy kérünk Téged, hogy az üzenetedet a(z) LSSD: Executive Staff-nak címezd! ))
A panasz és/ vagy dicséret benyújtásával járó esetleges jogi utóhatásokról
A panasz, vagy dicséret benyújtása során a(z) Internal Affairs Bureau illetékes munkavállalói által beidézésre kerülhet szóbeli egyeztetésre, valamint bírósági tárgyalásra is egyaránt, amennyiben szükségessé válik a személyes tanúskodása.
Panaszbenyújtási űrlap
Tárgy: ALKALMAZOTTI PANASZ - MUNKAVÁLLALÓ NEVE (amennyiben ismert)
(( Címzés: IAB postafiók ))
Kód: Egész kijelölése
[divbox=white][center][img]https://i.postimg.cc/kgBpqtGs/iablogo1.png[/img]
[b]LOS SANTOS COUNTY SHERIFF'S DEPARTMENT
NYILVÁNOS PANASZOK[/b][/center][/divbox]
[divbox=black][b][color=#FFFFFF][center]1. Személyes információk[/center][/color][/b][/divbox]
[divbox=white]
[b]1.1 Keresztnév:[/b] Válasz
[b]1.2 Középső név:[/b] Válasz
[b]1.3 Vezetéknév:[/b] Válasz
[b]1.4 Telefonszám:[/b] Válasz
[b]1.5 Lakcím:[/b] Házszám, Utca, Kerület, Irányítószám, Város, Állam
[/divbox]
[divbox=black][b][color=#FFFFFF][center]2. A panasztétel kifejtése[/center][/color][/b][/divbox]
[divbox=white]
[b]2.1 Incidens dátuma/időpontja:[/b] NAP/HÓNAP/ÉV - IDŐ (XX:XX)
[b]2.2 Incidens helye:[/b] Utca, Kerület, Irányítószám, Város, Állam
[b]2.3 A panaszolt munkavállalók nevei és azonosítójuk (ha ismert):[/b] Név, Azonosító
[b]2.4 A panaszolt munkavállalók megpróbálták-e Önt lebeszélni a panasztételről, avagy a Hivatallal való kapcsolatfelvételről (amennyiben igen, úgy ismertesse a munkavállaló nevét)? [/b]
Válasz
[b]2.5 A panasz okának kifejtése (kérjük, foglalja össze tényszerű panaszát, és adja meg a tanúk nevét, valamint minden releváns, panaszát alátámasztó információt):[/b]
Válasz
[b]2.6 Bizonyítékok (kérjük, csatolja panaszát alátámasztó fényképes és/ vagy videós bizonyítékát):[/b]
Válasz
[/divbox]
Los Santos County Sheriff's Department
Professional Standards Division
Internal Affairs Bureau